Επί ποδός η ΕΛ.ΑΣ μετά από ληστεία!
https://greeceleaks.blogspot.com/2013/08/blog-post_22.html
Σε μίνι μάρκετ στα Χανιά
Ληστεία σημειώθηκε από έναν ένοπλο άνδρα σε μίνι μάρκετ στην Αγυιά Χανίων, το βράδυ της Τετάρτης.
Ο άνδρας με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, εισέβαλε στο κατάστημα και με την απειλή καραμπίνας άρπαξε περίπου 1100 ευρώ και τράπηκε σε φυγή.
Η Αστυνομία ερευνά την υπόθεση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.